Programmeren kun je leren: deel 3

Afmeting: 25,8 x 19,8 cm
Klik op de foto om in te zoomen.
Omschrijving
In boek 3 leer je hoe je keuzemogelijkheden met 'als' inbouwt. Hulprobots geven weer uitleg, zodat je alles begrijpt. Je werkt met de programmeertalen Scratch en Python.

Heel belangrijk bij het programmeren is de 'if'-instructie. Hiermee laat je de computer 'beslissingen' nemen. Verder schrijf je een quiz-programma in Python en smeer je een robotboterham!
Aan bod komen: Scratch, Python, 'if'-instructie, Sprites
Lees meer
Specificaties
Artikelcode: 4897280
Afmeting: 25,8 x 19,8 cm
EAN code: 9789461754158
Prijs in euro's: Incl. BTW en excl. verzendkosten
Verschijningsjaar: 2016
Aantal pagina's: 32
Uitgever: Corona
Bindwijze: Hardcover
Auteur: Max Wainewright
Te vinden in de volgende categorie:
Bezorging
  • Gratis verzenden vanaf € 39 in NL BE DE
  • Afhalen bij ons filiaal in Ede
  • Binnen 30 dagen kun je je bestelling retourneren.
    Ga naar de retourenpagina en volg, indien mogelijk, de procedure.
    We vragen je nog niet te spelen met jouw product als je het nog gaat retourneren. Heb je bijvoorbeeld een emmertje met schep gekocht? Pak het gerust uit, bekijk het goed, en voel er even aan; precies zoals je in een gewone winkel zou doen. Wacht alleen nog even met de zandbak ingaan, tot je zeker weet dat dit het artikel is dat je wilt hebben.